یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
اجلاسیه نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، از برگزاری اجلاس سراسری نماز در آبان‌ماه سال جاری در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی اظهار داشت: سی و یکمین اجلاس سراسری نماز آبان‌ماه امسال با حضور رئیس جمهور در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خراسان شمالی با ریاست استاندار و مقامات اجرایی و فرهنگی استان تشکیل شده و با همت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای اجلاس سراسری نماز باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: برگزاری پیش اجلاس‌هایی نظیر اجلاس نماز دانش‌آموزی، برنامه‌های جشن تکلیف در مدارس، مسابقات فرهنگی و هنری، تورهای عکاسی از مساجد و نمازخانه‌های استان ویژه خبرنگاران و معرفی برگزیدگان نمازی در استان خراسان شمالی٬ از برنامه‌های حاشیه‌ای این اجلاس سراسری است.

احمدی فر تصریح کرد: کارشناسان مرکز تخصصی نماز از مهرماه در استان مستقر شده و با حضور در همه محافل فرهنگی، مدارس و دانشگاه‌ها، به صورت ویژه موضوع نماز به ویژه برای نسل جوان و نوجوان را تبیین می‌کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، بیان کرد: تجلیل و تقدیر از برگزیدگان کشوری در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی مهمترین بخش اجلاس سراسری نماز است که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و رئیس جمهور در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیته‌های شش‌گانه اجلاس سراسری نماز در استان تشکیل شده و امیدواریم با همت مدیران استان میزبان شایسته برای این رویداد مهم که به پیام مقام معظم رهبری نیز زینت داده می‌شود، باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha